Już w drugiej połowie czerwca startuje FairSquare.com – innowacyjna platforma sprzedażowo-społecznościowa dla wszystkich tych, którzy nie lubią przepłacać i polują w sieci na najlepsze oferty promocyjne. Portal promuje uczciwe, pełnowartościowe i bezpieczne zakupy na jasnych zasadach.

Fair and square, czyli jasno i uczciwie

FairSquare.com to nie kolejny portal typu daily deals, ale otwarta platforma, która zrewolucjonizuje rynek ofert promocyjnych. Zasada jest prosta – ma być fair dla obu stron – tysiące nowych Klientów kupuje taniej pełnowartościowe oferty, a Oferenci zarabiają więcej, mimo obniżonych cen – mówi Bartosz Bodnar, Dyrektor Zarządzający FairSquare Polska. Innowacyjny pomysł implementowany będzie do Europy z USA, zaś Polska jest pierwszym krajem europejskim, w którym uruchomiony zostanie serwis.

Platforma FairSquare dedykowana jest wszystkim użytkownikom serwisów zakupów grupowych, outletów i portali zniżkowych, którzy cenią sobie uczciwe i jasne oferty. W ramach jednego serwisu zgromadzone zostały funkcje sprzedażowe i społecznościowe, dotąd dostępne w znanych witrynach takich jak: Amazon, Facebook, Mapy Google czy Ceneo. Grupa programistów pracowała również nad systemem zabezpieczeń, dlatego Klient ma pewność, że zakupy na FairSquare będą pozbawione ryzyka.

Dla tych, którzy są fair

FairSquare jest usługą skierowaną do Oferentów oraz Klientów. Oferenci samodzielnie wystawiają oferty sprzedaży, natomiast Klient po przejściu krótkiego procesu rejestracji otrzymuje dostęp do produktów i usług w promocyjnych cenach. Dla każdego Klienta tworzony jest  unikatowy profil – podobnie jak ma to miejsce na portalach społecznościowych. Dzięki niemu można dokonywać zakupów, przeglądać listę transakcji, bukować terminy wizyt na wykupione usługi (np. wizytę u fryzjera), oceniać jakość produktów i usług, a także komunikować się bezpośrednio z Oferentami.

Dlaczego FairSquare.com jest fair? To społeczność Klientów otrzymuje narzędzie oceny Oferentów i blokowania nieuczciwych praktyk. Skargi na sprzedawców będą skutkować blokadą lub likwidacją zgłoszonych kont.

Wyższy poziom kupowania

Robiąc zakupy Klient zdobywa punkty, które z czasem będą mu nadawały coraz wyższy status. Na początku jest srebro, później złoto, platyna a na końcu czerń. To jak zdobywanie osiągnięć czy trofeów w wirtualnej grze. Kolejne poziomy gwarantują dostęp do limitowanych ofert, dostępnych tylko dla użytkowników o tym samym statusie. W ten sposób Klient kupuje jeszcze więcej i jeszcze korzystniej.

Świetne oferty w mojej okolicy

Dla tych, którzy cenią swobodę mobilnych zakupów, FairSquare.com przygotowało, najbardziej zaawansowaną aplikację e-commerce na polskim rynku. Bogactwo funkcjonalności przewyższa wszystko, co można było do tej pory spotkać w aplikacjach zakupowych. 

- Nasza platforma stanowi połączenie wielu funkcji znanych z aplikacji takich jak: eBay, Facebook, Scaner QR Codów, Mapy Google i komunikatora – mówi Bartosz Bodnar – Mam ogromną nadzieję, że polscy Klienci przyjmą ją z entuzjazmem! Opcja geolokalizacji ułatwi wyszukiwanie najlepszych ofert z okolicy. Na mapie wyświetlą się punkty partnerskie z ofertami promocyjnymi.

W czerwcu aplikacja dostępna będzie na platformę iOS, a już wkrótce na pozostałe.

 

Kontakt dla mediów:

Agnieszka Kargul: agnieszka.kargul@magnifico.com.pl, tel. 609-770-211

Łukasz Stępniak: lukasz.stepniak@magnifico.com.pl, tel. 601-893-846