Marka Le Désir, jako jedna z nielicznych marek modowych na polskim rynku, zmieniła oblicze Instagrama za pomocą LikeAndBuy.it.

 

Projektantka i założycielka marki Le Désir udowadnia, że nie boi się wyzwań i zawsze stawia na kreatywne oraz innowacyjne rozwiązania. Poza doskonałym wyczuciem stylu, Magda Wizner wyróżnia się również zmysłem businesswoman. Marka, którą stworzyła zaledwie rok temu, szturmem podbija serca coraz większemu gronu kobiet. Od dzisiaj, Klientki Le Désir będą mogły robić zakupy również za pomocą Instagrama. W jaki sposób? „Po kliknięciu na zdjęcie, użytkownik zobaczy zestawienie wszystkich zakupowych zdjęć i zostanie bezpośrednio skierowany do sklepu online, gdzie będzie mógł dokonać zakupu” – zdradza Magda Wizner.

Le Désir, podobnie jak La Mania, jest jedną z pierwszych marek modowych, które korzystają ze start-upu LikeAndBuy.it.

Sprzedaż projektów marki Le Désir za pomocą Instagrama jest kolejnym, zrealizowanym celem Magdy Wizner.