W poniedziałek, 14 grudnia, mija rok odkąd na polskim rynku modowym pojawiła się marka Le Désir, która szturmem zdobywa serca wciąż rosnącej liczby Klientek.

 

Le Désir to marka stworzona z myślą o nowoczesnych i wymagających kobietach. Jej znakiem rozpoznawczym jest połączenie najnowszych trendów, wysokiej jakości tkanin, niebanalnych fasonów i klasycznej elegancji.

Od początku istnienia Le Désir Magda Wizner, projektantka i założycielka marki, sukcesywnie realizuje założone działania sprzedażowe. Pierwszym celem, po otwarciu butiku przy ul. Hożej 55 w Warszawie, było uruchomienie sklepu internetowego. W sprzedaży online, działającej od stycznia, znajdują się ubrania z wiodącej kolekcji, m.in.: płaszcze, ciepłe swetry, szale, marynarki, spódnice, czy spodnie. Od września kolekcje tworzone przez Magdę Wizner można nabyć również poprzez showroom.pl – platformę skupiającą wyselekcjonowane niezależne marki i projektantów mody.

„Gdy rok temu postanowiłam stworzyć własną markę modową Le Désir, nie spodziewałam się, że w ciągu zaledwie 12 miesięcy moje projekty spotkają się z tak dużym uznaniem Klientek. To cieszy i uskrzydla. Z okazji pierwszych urodzin przygotowaliśmy specjalną akcję 
z zaprzyjaźnionymi Gwiazdami, które w ramach wyróżnienia i podziękowania za wsparcie, otrzymały od nas niebanalny prezent” – mówi Magda Wizner. „Niebawem będę mogła zdradzić więcej szczegółów” – dodaje z uśmiechem projektantka.

Od października wybrane modele Le Désir dostępne są w multibrandowym butiku POP UP Modo, gdzie kolekcja prezentowana jest obok innych polskich marek najlepszych młodych projektantów. Innowacją w podejściu do sprzedaży ubrań jest wykorzystanie aplikacji Instagram jako kolejnego kanału dystrybucji. „Przyznam, że jestem bardzo zadowolona
z nawiązania współpracy z platformą LikeAndBuy.it. Jesteśmy jedną z niewielu marek modowych na polskim rynku, obok La Mania, Local Heroes czy Mustache, która sprzedaje swoje ubrania za pomocą tego rozwiązania” – zdradza projektantka.

Już wkrótce projekty marki będzie można kupić również za pomocą platformy domodi.pl. Strategia działań sprzedażowych na najbliższe lata zakłada także otwarcie sieci butików 
w największych miastach w Polsce.

Więcej informacji:

Katarzyna Pińkowska

GSM: 609000261

EMAIL: katarzyna@magnifico.com.pl