Oprócz Ambasadorów Kampanii: Johna Portera, Tomasza Ciachorowskiego oraz Marcina Rogacewicza, poparcie dla akcji wyraziło też wielu sławnych mężczyzn: Marcin Bosak, Mateusz Damięcki, Jakub Tolak, Marcin Kwaśny, Maciej Kurzajewski, Robert Korzeniowski, Marcin Tyszka, Tomasz Jacyków, Sebastian Karpiel-Bułecka, Michał Lesień, Adam Badziak, Michał Starost, Marcin Mroziński, projektanci Tomasz Ossoliński i Rodrigo De La Garza oraz twórcy marki Bohoboco: Kamil Owczarek i Michał Gilbert Lach.

Pokaz swoją obecnością uświetniły również inne polskie sławy: Natalia i Paulina Przybysz, Aleksandra Kwaśniewska, Edyta Olszówka, Katarzyna Zielińska, Beata Sadowska, Ramona Rey, Paulina Sykut, Anna Popek, Agnieszka Szulim, Lidia Kopania, Ada Fijał, Eryka Sokólska, Dorota Deląg, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Miss Polonia 2011 Marcelina Zawadzka, Aleksandra Kisio, Marta Dąbrowska, Marta Powałowska i projektantka Joanna Klimas. 

Kolekcję zaprezentowaną na pokazie będzie można od lutego licytować na stronie internetowej www.wielkakampaniazycia.pl. Całkowity dochód z licytacji zostanie przekazany na działania profilaktyczne i edukacyjne realizowane w ramach Wielkiej Kampanii Życia - Avon Kontra Rak Piersi.

„Adam – Mężczyźni Kontra Rak Piersi” ma uświadomić mężczyznom, jak ważna jest ich rola w życiu każdej kobiety, jak potrzebna jest ich troska i zaangażowanie. Celem projektu jest inspirowanie mężczyzn do zmiany postaw i zmotywowanie ich do wzięcia odpowiedzialności za zdrowie drugiej osoby. „Adam” zachęca do zaangażowania się w profilaktykę walki z rakiem piersi, zwracając uwagę na problem, dotykający aż co piątą kobietę na świecie - co piątą matkę, żonę i córkę. 
Różę, która stała się symbolem akcji zaprojektował Tomasz Sadurski – wybitny rysownik i ilustrator mody. Jest on związany z Wielką Kampanią Życia - Avon Kontra Rak Piersi od początku jej powstania.

Kontakt:
Agnieszka Nierychlewska
Tel. kom.: 661 461 480
e-mail:  agnieszka@magnifico.com.pl

Galeria zdjęć znajduje się z załącznikach do pobrania poniżej.

Wielka Kampania Życia jest częścią globalnej akcji Avon ‘Breast Cancer Crusade’. Od początku jej trwania, czyli od 1992 roku, Avon zebrał łącznie 700 milionów dolarów na cele związane z profilaktyką raka piersi. Wszelkie działania prowadzone w ramach Wielkiej Kampanii Życia - Avon Kontra Rak Piersi finansowane są ze sprzedaży produktów z logo Różowej Wstążki.