Kampania promująca inwestycję Park Avenue Apartments okazała się dużym marketingowym sukcesem. Kreacja i pomysł jak pokazać podmiejski klimat w sercu historycznego Krakowa przyciągnęły do Starych Dębnik elity miasta.

Pod hasłem „Różne potrzeby. Jedno miejsce” powstały materiały reklamowe publikowane w internecie oraz prezentowany na stronie inwestycji dwuminutowy film promocyjny nakręcony przez PrimeMovers, jedynego polskiego producenta nagradzanego za film korporacyjny na najbardziej prestiżowych festiwalach międzynarodowych New York Festivals i World Media w Hamburgu. 

- Zdajemy sobie sprawę z różnych potrzeb naszych klientów i starliśmy się przygotować taki projekt, który zaspokoi oczekiwania tych najbardziej wymagających. Komunikacja marketingowa podkreśla wyjątkowe atuty lokalizacji, wśród których należy wymienić ciszę i spokój, przestrzeń na realizację różnorodnych potrzeb oraz bliskość centrum i wszystkich atrakcji, które ono zapewnia – powiedziała Ilona Kopała manager ds. marketingu w Echo Investment.

Styl, smak, miasto, architektura i kultura – to wykorzystane stwierdzenia, które zdaniem autorów kampanii mówią same za siebie i nie wymagają dalszych wyjaśnień. 

W spocie przedstawiono różnorodne upodobania przyszłych mieszkańców Park Avenue Apartments i miasto Kraków na wzór francuskich produkcji budujących niepowtarzalny klimat. 

Słowo „inwestycja” zastąpiono wielowymiarowym określeniem „przestrzeń”, nadając mu jednocześnie kilka znaczeń - miejsce do życia, przestrzeń do wyrażania myśli, do kontaktu z naturą
i drugim człowiekiem, przestrzeń do kontaktu ze sztuką i designem oraz przestrzeń pozwalająca spełniać drobne przyjemności dnia codziennego.

Pierwsza odsłona kampanii miała miejsce w czerwcu 2014 roku.

Za działania PR odpowiada agencja magnifiCO, a wśród przygotowanych akcji znalazły się m.in. wernisaż Piotra Stokłosy oraz konkurs fotograficzny „Stare Dębniki. Nowa perspektywa”.