ProxyAd, która zadebiutowała 31 maja br., prowadzi unikatową w skali kraju działalność. Polega ona na oferowaniu usług reklamy lokalizacyjnej na telefony komórkowe. Spółka wykorzystuje do tego technologie bezprzewodowe, obecnie Bluetooth?. Będąc pionierem tego typu usług, jak również posiadając i rozwijając zaplecze infrastrukturalne, ProxyAd systematycznie podwyższa poprzeczkę potencjalnym konkurentom. Co warto podkreślić, wyznacza także standard funkcjonowania tego typu usług w Polsce. Zasady przesyłania komunikatów reklamowych przyjęte przez ProxyAd, dbają bowiem o końcowego odbiorcę i chroniąc go przed efektem tzw. SPAM-u.

Z punktu widzenia inwestorów, kluczowym czynnikiem rozwoju ProxyAd, jest liczba i jakość lokalizacji, w których montowane są nadajniki wysyłające reklamę konsumentom. Większy zasięg, to także możliwość konsumpcji większych budżetów reklamowych oraz możliwości w zakresie precyzyjnego wyboru grupy docelowej.

Wydaje się, że inwestorzy dostrzegli unikatowość naszej działalności oraz silną pozycję jaką budujemy na rynku. Tuż przed debiutem informowaliśmy o ważnej umowie z siecią wypożyczalni Beverly Hills Video pozyskując ponad 40 nowych lokalizacji. Po debiucie tym bardziej czujemy się silnie zmotywowani, aby tak dobre wiadomości docierały do naszych inwestorów regularnie ? skomentował Dawid Korczyński, prezes zarządu spółki.