Bitwa na Smaki

Jak zbudować armię miłośników Russell Hobbs? Wystarczy dobry pomysł na interakcję, aktywni i lubiani influencerzy oraz potencjał mediów społecznościowych.


Gdy inni myślą wyłącznie o korzyściach dla marki, my pomyśleliśmy o bonusach dla tych, którzy razem z nami tę markę tworzą. Blogerzy, influencerzy, zaangażowani uczestnicy życia mediów społecznościowych. To oni pomagają nam kreować świat Russell Hobbs, dają wiedzę, w którą stronę powinna zmierzać komunikacja i dialog, podpowiadają jak dobrać i wykorzystać najnowsze narzędzia do budowania wizerunku.

Bitwa na Smaki to składająca się z dwóch etapów akcja, w której dziewięciu znakomitych blogerów i influencerów kulinarnych walczyło o zwycięstwo w jednej z trzech kategorii: zdrowe odżywianie, menu imprezowe oraz grillowanie. W pierwszym etapie zabawy influencerzy mieli za zadanie przygotować unikatową potrawę z użyciem trzech różnych sprzętów marki – blender mix &go, zestaw do raclette oraz grill entertaining. Każdy z nich musiał zaangażować w akcję swoich obserwatorów, od których zależało kto zostanie Mistrzem Smaku! Po wyłonieniu trzech zwycięzców nastąpił drugi etap zabawy, w której to influencerzy zaprosili do zabawy swoich obserwatorów. Osoby, które podzieliły się najciekawszym przepisem zdobywały taki sam sprzęt jakiego użył wybrany przez nich influencer.

Akcja spotkała się z wielkim uznaniem i wzięło w niej udział blisko 500 osób. To jedno z niewielu działań promocyjnych, w którym wyszło się poza standardowe narzędzia komunikacji sprzętu AGD. Tak właśnie rozpoczęliśmy budowę armii Russell Hobbs. Niebawem czwarta - świąteczna u zarazem celebrycka edycja Bitwy na Smaki.

0 views

©2018 by magnifiCo HUB. Created with love by BLACK MAG Konrad Piwowarczyk-Saban