Case Studies
Summer Spirits Shop Marka zwróciła się do Agencji z prośbą o przygotowanie letniej wersji logo (branding okolicznościowy) oraz strategii komunikacji marketingowej i PR dotyczącej otwarcia pop up store na Helu.
Śladem dobrego designu Firma Russell Hobbs, producent sprzętów gospodarstwa domowego, we współpracy z serwisem Homebook.pl stworzyła wyjątkowy przewodnik po dynamicznie ewoluujących trendach. To publikacja pełna inspiracji, podsumowująca wszystkie najważniejsze tendencje – zarówno te dające się zaobserwować w aktualnych projektach, jak i zupełnie nowe, które dopiero podbiją serca miłośników pięknych wnętrz w nadchodzących sezonach.
Agencja była odpowiedzialna za przygotowanie premiery nowego produktu - suszarki AIR3D na polskim rynku. Na „Śniadanie w chmurach” zaprojektowano zaproszenie w postaci zindywidualizowanych boarding pass. Imprezę zorganizowano na 38 pietrze budynku Warsaw Spire.
W 2010 roku agencja magnifiCo stworzyła dla firmy Avon przy współuczestnictwie projektanta mody Tomasza Ossolińskiego oraz Stowarzyszenia „Amazonki” Warszawa „Centrum” projekt „Adam – mężczyźni kontra rak piersi” uhonorowany nagrodą IMPACTOR za najbardziej nowatorski projekt 2010 roku. Celem było włączenie mężczyzn do walki z rakiem piersi i wzięcia odpowiedzialności za swoje kobiety.