top of page

Klienci Pako Lorente w roli ambasadorów marki

Klub Kultur Pako Lorente to miejsce, w który każdy mężczyzna może być sobą i prezentować się w stroju, który zawsze do niego pasuje. Marka przez kilka tygodni prowadziła nabór do klubu szukając wyjątkowych osobowości wyróżniających się aparycją, stylem i pasją. W konkursie udział mógł wziąć każdy dorosły mężczyzna mieszkający w Polsce. Z ponad 2000 zgłoszeń jury wybrało dziesięciu panów, którzy otrzymali nagrody w wysokości 10 tysięcy złotych oraz udział w wyjątkowej sesji zdjęciowej, której efekty dziś prezentujemy.


Kilkanaście tygodni temu marka Pako Lorente ogłosiła nabór do Klubu Kultur, zapraszając do współpracy mężczyzn wyjątkowych, nieszablonowych, którzy cenią dobry styl i prezentują go na swoich kanałach w mediach społecznościowych. W projekcie chodzi przede wszystkim o poznanie bliżej klientów marki, zaangażowanie ich w tworzenie świata Pako Lorente oraz wzmocnienie przekazu, że kolekcje są dla wszystkich. Cel udało się zrealizować, o czym świadczy niesamowite zróżnicowanie kandydatów pod kątem wieku, wzrostu, zainteresowań, rozmiarów, a także fizycznej sprawności.


Z ponad 2000 zgłoszeń jury wybrało dziesięciu mężczyzn, którzy otrzymali nagrody w wysokości 10 tysięcy złotych oraz udział w wyjątkowej sesji zdjęciowej, której efekty prezentujemy poniżej. Panowie przez rok będą promować markę na swoich kanałach oraz stali się rzecz jasna jej twarzami.


„Niezwykle ucieszyła nas ilość zgłoszeń, choć nieco wydłużyła finał całej akcji. Kandydaci naprawdę stanęli na wysokości zadania, w sposób ciekawy opowiadali swoje historie o pasjach i celach w życiu. Wybranie dziesięciu wyjątkowych osobowości było dla nas nie lada wyzwaniem” - mówi Rafał Chrapkowicz, Prezes Pako Lorente.


„Klub Kultur ma na celu uświadomienie naszej grupie odbiorców, że kolekcje Pako Lorenrete są dla mężczyzn, których na co dzień spotykamy w życiu, w pracy czy na ulicy. Dzięki temu projektowi możemy też lepiej poznać i zrozumieć rzeczywistego klienta, przedstawiciela grupy docelowej” - dodaje Rafał Chrapkowicz.


Panowie na swoich kanałach będą informować o specjalnych niespodziankach i akcjach zakupowych przygotowanych przez Pako Lorente.




Commentaires


bottom of page