case studies
Summer Spirits Shop Marka zwróciła się do Agencji z prośbą o przygotowanie letniej wersji logo (branding okolicznościowy) oraz strategii komunikacji marketingowej i PR dotyczącej otwarcia pop up store na Helu. The brand asked the Agency to prepare a summer version of the logo (occasional branding) and a marketing and PR communication strategy for opening a pop up store in Hel.
Śladem dobrego designu Firma Russell Hobbs, producent sprzętów gospodarstwa domowego, we współpracy z serwisem Homebook.pl stworzyła wyjątkowy przewodnik po dynamicznie ewoluujących trendach. Russell Hobbs, a manufacturer of household appliances, in cooperation with the Homebook.pl website, has created a unique guide to dynamically evolving trends.
Agencja była odpowiedzialna za przygotowanie premiery nowego produktu - suszarki AIR3D na polskim rynku. Na „Śniadanie w chmurach” zaprojektowano zaproszenie w postaci zindywidualizowanych boarding pass. Imprezę zorganizowano na 38 piętrze budynku Warsaw Spire. The agency was responsible for preparing the launch of a new product - the AIR3D dryer on the Polish market. An invitation in the form of individualized boarding passes was designed for "Breakfast in the Clouds".
W 2010 roku agencja MagnifiCo stworzyła dla firmy Avon przy współuczestnictwie projektanta mody Tomasza Ossolińskiego oraz Stowarzyszenia „Amazonki” Warszawa „Centrum” projekt „Adam – mężczyźni kontra rak piersi” uhonorowany nagrodą IMPACTOR za najbardziej nowatorski projekt 2010 roku. In 2010, the magnifiCo agency created for Avon, with the participation of fashion designer Tomasz Ossoliński, the project "Adam - men vs. breast cancer" honored with the IMPACTOR award.